Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
26. november 2005 - 16:34 Der er 6 kommentarer

Computer laver sær bib lyd når den er tændt

Hejsa, min computer laver denne lyd så snart jeg tænder den:
http://hybbe.dk/UL/updir/Optag000.mp3
Min MB er et "ABIT AA8XE" med en Pentium 4 proccer på.
Alting virker ganske fint, virker det til. Den starter op som den plejer, jeg kan åbne og kører programmer og den bliver heller ikke varm.
Håber i kan hjælpe, er ved at blive syg i hovedet af den lyd =/
Avatar billede screem_brille Novice
26. november 2005 - 16:37 #1
lyder som når en CPU er for varm
Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
26. november 2005 - 16:37 #2
35 grader efter ca 20 minutters uptime
Avatar billede peet49 Nybegynder
26. november 2005 - 16:57 #3
Gå i abit EQ, og tjek indstillingerne, der må være nogle tal, der er tæt på alarmen.
Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
26. november 2005 - 16:59 #4
Det lille display på kortet viser "2.0."
Jeg har hentet en manual fra ABIT's Hp
http://www2.abit.com.tw/page/dk/download/download_manual_detail.php?pFILE_TYPE=Manual&pMAIN_TYPE=Motherboard&pTITLE_ON_SCREEN=AA8XE&pSOCKET_TYPE=LGA775
Der er en liste over de ting den viser, men 2.0. er der ikke
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
26. november 2005 - 17:27 #5
Tjek kablerne ved northbrigen! Glemte jeg engang!
Avatar billede kagemand_klaus Nybegynder
26. november 2005 - 17:30 #6
ha ha! Kablet til blæseren på northbridge var blevet hevet af (:S).
Nu er lyden væk og min dag er reddet :)