Avatar billede mikkel_hr Nybegynder
26. november 2005 - 16:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min grafikkort- køler virker ikke!

Hej!
Jeg har netop fået tilsendt min køler og ville sætte den i.
Men så opdager jeg at ledningen fra selve køleren er et hun-stik med to huller. Der hvor det hun-stik skal sidde, der har jeg et han-stik med tre "pinde"...! Hva gør man så??

Jeg har ATI Radeon 9600 XT og i følge bagsiden af æsken hvor køleren lå i, så er den "compatible with: Boards based on ATI 9500-9800(Pro,AIW,XT,SE), så burde den ikke godt passe til mit grafikkort?

Kan jeg godt sætte det hun-stik ned i et han-stik med 3 "pinde"?

På forhånd tak
mvh
Avatar billede hottadpole Nybegynder
26. november 2005 - 19:05 #1
Hvis hunstikket får fat i pindene på hanstikket i hver side er der ikke nogle problemer. Den midterste pind er til at aflæse omdrejninger.
Avatar billede mikkel_hr Nybegynder
26. november 2005 - 20:45 #2
Når jeg sætter stikket i, så er der en pind ledig...Den dækker ikke alle tre pinde! Hva gør jeg så?

på forhånd tak :0)
Avatar billede Abbygayle Nybegynder
01. december 2005 - 08:48 #3
Det betyder ingen ting.
Stikket er lavet så smart at din køler får den forsyning, den har brug for.
Så svaret er, ja det kan du godt.
Avatar billede Abbygayle Nybegynder
01. december 2005 - 08:51 #4
Hov, er det et stik på bundkortet, eller direkte fra strømforsyningen?
Avatar billede mikkel_hr Nybegynder
01. december 2005 - 11:55 #5
Hejsa!
Det kan være lige meget nu. Mit grafikkort gik helt i smadre til sidst, så jeg har købt et nyt. Men ellers tak for jeres svar :0)