Avatar billede perholst Nybegynder
26. november 2005 - 15:49 Der er 5 kommentarer

Død ipaq 5550

efter at have "glemt" min pda i bilen en enkelt nat kan jeg ikke starte den igen jeg har prøvet soft/hard reset intet sker jeg kan ikke engang lade den.
På forhånd tak.
med venlig hilsen.
Per Holst
Avatar billede perhol Seniormester
27. november 2005 - 01:08 #1
Har lige prøvet det samme med en iPAQ h2210.
Den var helt afladet og ville heller ikke lade, tilsyneladende.
Lod den ligge til opladning uden tilslutning til computer.
Det tog næsten et døgn, men så var den der også.

Sjovt tilfælde med navnet. Jeg hedder også Per Holst.
Avatar billede dreamless Nybegynder
27. november 2005 - 01:20 #2
Svaret er nok at det skyldes de fysiske forhold i har "udsat" den for. Kunne forestille mig at grunden til jeres problem er opstået er pga. for meget kulde/varme og muligvis fugt. Mit bedste bud ved hardware som pluslig strejker under sådanne forhold er altid at ligge den indenfor en dags tid så skilt ad så muligt og lade den tø op, tørre og affugte. For så at prøve at få gang i batteriet igen ved at oplade det som Per Holst nummer 2 nævner det.
Avatar billede perholst Nybegynder
28. november 2005 - 21:50 #3
Jeg har snakket med h.p. og fik denne løsning og den virkede med min 5550 tag batteriet ud vent 5 min. sæt batteriet ind igen og sæt pda´en til ladning og vent 20-30 min. uden at fjerne strømmen tryk soft reset 5 gange dette skulle resette lade relæet eller sådan noget.
held og lykkemed venlig hilsen Per Holst.
Avatar billede alj Praktikant
04. december 2005 - 22:55 #4
hej perhol, perholst & dreamless, har prøvet alt, uden held desværre, men takker for input't
mvh
alan
Avatar billede alj Praktikant
04. december 2005 - 22:56 #5
hm mærkeligt, jeg kan ikke acceptere svar't
alan