Avatar billede bryanflanigan Nybegynder
26. november 2005 - 10:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med WMA 10

Nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg ikke kan afspille lydfiler fra nettet, får denne fejlmeddelelse i wma:

Windows Media Player kan ikke afspille filen, da den angivne protokol ikke understøttes. Hvis du har indtastet en URL-adresse i dialogboksen Åbn URL-adresse, kan du prøve at anvende en anden transportprotokol, f.eks. "http:" eller "rtsp:".

Please help me...
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
26. november 2005 - 10:31 #1
har du et eksempel?
Avatar billede bryanflanigan Nybegynder
26. november 2005 - 11:41 #2
Lad os sige at jeg går ind på dr.dk og skal se et klip fra en udsendelse... Så skriver den sådan når jeg klikker på linket?
Avatar billede clauzii Nybegynder
02. december 2005 - 15:24 #3
Får du ingen valgmulighed for at downloade et codec?
Avatar billede clauzii Nybegynder
05. januar 2006 - 07:07 #4
Halllooooo....!!
Avatar billede bryanflanigan Nybegynder
26. april 2006 - 20:35 #5
Det duer sgu ikke???
Avatar billede clauzii Nybegynder
27. april 2006 - 14:28 #6
Du kan download en Codec pack. www.free-codecs.com har alt du behøver. Jeg kan anbefale (hvis du kan undvære WMP10) En pakke der hedder RealAlternative - det er Microsoft Classic Media Player med stort set alle codecs indbygget - incl. Real Streaming Media. Håber det kommer til at virke...