Avatar billede micos Nybegynder
25. november 2005 - 15:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ændring af banner farve..

Hej,

Fik lavet en banner af kengun herinde - nogle der ved hvordan man kan ændre baggrundsfarven på banneret (den gule farve)

http://alarmbasen.dk/catalog/images/alarmbasen.dk/logo.gif
Avatar billede weblex Nybegynder
25. november 2005 - 15:52 #1
Det nemmeste ville være, hvis du havde photoshop-filen. Så ville det tage ca. 15 sekunder. Vent og se om Kengun ikke kigger forbi :)
Avatar billede weblex Nybegynder
25. november 2005 - 20:08 #2
...man kan også bruge rplace color i Photoshop. Men resultatet bliver ikke lige så godt:

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10909
Avatar billede weblex Nybegynder
25. november 2005 - 20:08 #3
*replace*
Avatar billede micos Nybegynder
26. november 2005 - 00:48 #4
ja det kan jeg godt se.. Har i mellemtiden besluttet mig at skifte design på sitet.. Hvis der er nogle der kan komme med en nyn banner vil det være super - > alarmbaseb.dk
Avatar billede micos Nybegynder
27. november 2005 - 12:52 #5
nogle som kan lave et banner sit flg. site www.alarmbasen.dk ???
Avatar billede weblex Nybegynder
27. november 2005 - 13:33 #6
Jeg tror du vil få flere svar, hvis du lukker dette spørgsmål og opretter det på ny. Du kunne evt. også oplyse lidt mere om ønkser til banneret - tekst, farver, størrelse m.m.
Avatar billede micos Nybegynder
29. november 2005 - 20:23 #7
hermed lukket..