Avatar billede skumse Nybegynder
25. november 2005 - 14:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvorfor kommer mp3-afspiller ikonet ikke op i DENNE COMPUTER

Vedr. :ZOLID MP3-afspiller (1 GB)

Jeg har for ca. 1 år siden købt 3 afspillere og ingen af dem bliver genkendt af computeren. Der kommer intet ikon op i DENNE COMPUTER. Jeg har før kunnet bruge dem som memory sticks og putte musik på dem. Det er ikke tilfældet mere. Jeg har lagt den medfølgende software ind og MP3-afspillerne ligger i ”sikker fjernelse af hardware” og i enhedshåndtering. Jeg har prøvet at slette driveren og geninstallere den men intet hjælper.
Avatar billede ranglen Nybegynder
25. november 2005 - 15:40 #1
Prøv at gå ind i diskhåndtering. Hvis de ligger her, og ikke er tildelt drevbogstav..
Avatar billede skumse Nybegynder
25. november 2005 - 16:19 #2
Mp3-afspilleren ses ikke her
Avatar billede skumse Nybegynder
26. december 2005 - 10:17 #3
spørgsmålet udgået uden tilfredsstillende svar