Avatar billede allanfogel Nybegynder
25. november 2005 - 07:37 Der er 6 kommentarer

Office 2003 mail

Mit Office 20003 program er begyndt at hente de samme mail hjem fra mailserverne. Hvordan retter man det? Jeg vil gerne gemme dem et stykke tid på serverne.
Mvh
Allan
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2005 - 21:30 #1
Jeg ved ikke, om 2003 har samme menuer som xp, men på xp gør du følgende, for at bevare en kopi af mailen på serveren. Jeg har eng. version
Vælg Tools - Send/recieive settings - Define send/recieve group
Vælg Edit
Marker din mailgruppe og tryk på knappen account properties
Vælg fanebladet advanced og sæt et hak i feltet Leave a copy  of messages on the server. Du kan også vælge, at de skal fjernes efter et vist antal dage.
Avatar billede allanfogel Nybegynder
27. november 2005 - 21:32 #2
Problemet opstår når jeg gemmer mails på serveren, så bliver de ved med at komme igen til min outlook
Avatar billede allanfogel Nybegynder
27. november 2005 - 21:33 #3
ps jeg glemte at sige tak
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2005 - 22:05 #4
Har du mere end en mailadresse der peger på samme server? Hvis det er tilfældet skal du kun bede om at få hentet fra den ene.
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2005 - 22:08 #5
Jeg har mine mail hos TDC, og har selv fjernet hakket om at gemme på serveren. Jeg kigger nemlig på mine mails andre steder fra via nettet. Det betyder, at jeg selv skal huske at fjerne mails fra tdc-mailboxen, men det vender man sig til.
Avatar billede allanfogel Nybegynder
28. november 2005 - 10:46 #6
jeg har 2 mail en fra tdc og en fra tele2, problemet er det samme.Det har virket før.Jeg er begyndt at tro det ikke er outlook men noget i min comp.Har geninstaleret outlook flere gange.
Nu arkiverer jeg mine mails, så prøver jeg at starte på en clean inst. tak for hjælpen