Avatar billede s-s-l Nybegynder
24. november 2005 - 21:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

er frip nede?

hej alle

er frip nede for altid. når man prøve at komme ind på siden. linker den bare videre til http://system.frip.dk/. og skriver Too many connections. men hvis man når at trykke stop, inden den linker videre, og klikker på vis kilde. kommer denne kode frem.
<html><head>
<meta http-equiv=Refresh content='0; URL=http://system.frip.dk'>
</head></html>

Og så vid jeg jan se så prøver den ikke at komme ind på frip.dk, men linker videre lige med det samme.

så er det nogle der fortælle om frip nogen siden vil komme op og kører igen

hilsen stefan
Avatar billede michael_mortensen Nybegynder
24. november 2005 - 21:58 #1
Tja, det er jo bare måden frip kører deres site på.
At de redelereger frip.dk til system.frip.dk har ikke nødvendigvis ikke noget at gøre med at de "fusker".

Deres servere ER belastede og har alle dage været det.
Det kunne, ligne en "forfalsket" mysql error -

Men, tag den med ro, gratis service - ingen garanteret uptime desværre.
Avatar billede easywebhost Nybegynder
26. november 2005 - 11:19 #2
Hej Stefan

Det lyder som on du måske skulle ofre nogle kroner på et webhotel ?

Flere steder er det faktisk muligt at få dette for ca. 10 kroner om måneden, så man kan jo ikke sige det ruinerer en.

Men som Michael skriver er dette desværre betingelsen når man bruger et gratis webhotel.

Mogens
www.easywebhost.org
Avatar billede michael_mortensen Nybegynder
29. november 2005 - 22:11 #3
Lukketid
Avatar billede s-s-l Nybegynder
03. december 2005 - 12:28 #4
så kom jeg endelig ind på frip.

men tak for kommentareren