Avatar billede c0nfusi0n Nybegynder
24. november 2005 - 10:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

send besked til anden computer med Komandoprompt

Hvordan sender jeg en besked fra min computer til en anden med Komandoprompt (Start -> Programmer -> Tilbehør -> Komandoprompt)

og kan jeg gøre andet med det fra min computer til den anden??
Avatar billede ms_2004 Nybegynder
24. november 2005 - 10:49 #1
Skriv NET SEND /?
i kommandoprompten, så får du vist mulighederne.
Avatar billede c0nfusi0n Nybegynder
24. november 2005 - 10:53 #2
jo der kommer nogle muligheder...
men hvordan sender jeg beskeden så?? kan ik rigtigse mig ud af det
Avatar billede c0nfusi0n Nybegynder
24. november 2005 - 11:04 #3
har fundet ud af det :P
Avatar billede christoffero Nybegynder
24. november 2005 - 13:31 #4
Pas din skole istedet for at genere de andre der faktisk laver noget :-)
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2005 - 17:25 #5
christof>>>

Du har ret ;D jeg brugte engang "net send*" på min gamle folkeskole :) jeg blev bortvist i 3 dage :P selveste inspektøren og samtlige lærer fik nemlig den knap så venlige besked jeg sendte :P
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2005 - 17:28 #6
men jeg kan ikk få d til at hænge sammen...

hvis jeg vil sende en besked til  \\OLAV

så skriver jeg.. "net send \\OLAV hey din gamle svinger"
og så skriver den bare, at syntaksen for denne kommando er.. også er det help funktionen igen.. kan kun få

"net send *" ti lat virke :S