Avatar billede dontron Nybegynder
27. april 1999 - 00:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

IE + NC brager med exception?!?!?

Ok, så farligt et script har jeg dog aldrig lavet før.
Når man indtaster i første felt i min form - og derefter trykker reload - så knalder browserne ned med exception.

Det jeg ikke forstår er at mit script er ret simpelt og at jeg faktisk bruger det andre steder også uden problemer.

men her er hvad der sker

Når den kommer til
    top.frmEmoteView.document.open() ;
    top.frmEmoteView.document.close() ;
så brager den totalt
(hvis jeg remmer de to linier ud, kører browseren sin reload fint)

Adressen er:

http://chat.sole.dk/ChatServer/Beta/Emotes/EmoteFrameSet.asp

Prøv at tage et kig - skriv noget i felterne og refresh din browser

Og med de 2 linier remmet ud er adressen

http://chat.sole.dk/ChatServer/Beta/Emotes/EmoteFrameSet.asp?uden=1

Den er mystisk ik.
Stor respekt til den der ka knække den her :-)

Mvh. en grædefærdig DonTron :-)

Avatar billede dontron Nybegynder
27. april 1999 - 22:45 #1
Det virker fint i IE 5
men IE 4 og NC 4.5 knalder ned
(NC4.5 først efter lidt stress)
Avatar billede badguy Nybegynder
27. april 1999 - 22:50 #2
det hedder NS og ikke NC hvis du snakker om netscape
Avatar billede dontron Nybegynder
28. april 1999 - 02:25 #3
NC = Netscape Communicator
og øhh hvad har det med sagen at gøre?
Avatar billede des Nybegynder
28. april 1999 - 09:05 #4
Jeg ved ikke om det har noget at sige, men du mangler et </form>-tag. For at afslutte din form.

DES.
Avatar billede dontron Nybegynder
28. april 1999 - 15:14 #5
Har indsat </form>. Men det hjalp desværre ikke. Den crasher stadigvæk.
(tak til DES)
Avatar billede pingo Nybegynder
30. april 1999 - 01:45 #6
Prøv at bruge parent.frmEmoteView.document.open(); og close();

Har ikke testet det - men det ville umiddelbart være mit bud.
Avatar billede pingo Nybegynder
07. maj 1999 - 12:52 #7
Ingen kommentar til den Torben?
Avatar billede dontron Nybegynder
10. maj 1999 - 07:18 #8
Næ det virkede ikke Pingo
den crasher stadig, men jeg løser det med DHTML DIV's i stedet for