Avatar billede pede15 Nybegynder
23. november 2005 - 20:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

T43 i 10 grader - så kører det!

Jeg har nu haft min IBM ThinkPad T43 i et par måneder, og den har kørt ganske fint i den tid. Men på det seneste er den begyndte at opføre sig højst besynderligt.

For et par dage siden begyndte USB-portene at stoppe med at virke i tide og utide. Forbindelsen til de tilsluttede enheder kunne kun genoprettes ved at genstarte laptoppen. Men det er slet ikke det værste...

I dag har jeg haft problemer med blot at få den til at starte! Den kører dog ligenu, men det er med et penalhus under sig. Jeg har efterhånden fundet ud af - efter mange forsøg - at den kun vil køre når den står i denne 10 graders vinkel. Flytter man den, fryser den - endda i BIOS!...

Jeg har en mistanke til den lille dims som holder øje med hvorledes computeren hælder - jeg tænker at den muligvis er defekt?

Men jeg vil MEGET gerne høre jeres ideer, kommentarerer og forslag.

Jeg skal nok lige nævne at denne laptop ikke er købt hos en IBM forhandler, hvorfor IBM ikke vil yde support på den.
Avatar billede screem_brille Novice
23. november 2005 - 20:15 #1
tilbage til forhandleren, det er en fejl
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2005 - 20:16 #2
"Jeg har en mistanke til den lille dims som holder øje med hvorledes computeren hælder - jeg tænker at den muligvis er defekt?"

huh?
Min bærbare arbejder fint uanset om den vender på hovedet eller normalt...
(har aldrig hørt om sådan en dims før :))
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2005 - 20:17 #3
Men ja, den skal til reparation.
Husk de har 2 forsøg - derefter er det en ny eller pengene tilbage :)
Avatar billede pede15 Nybegynder
23. november 2005 - 20:19 #4
2 forsøg eller ny / pengene tilbage - er det rigtigt?

jeg købte den ved www.laptops.dk.
Avatar billede screem_brille Novice
23. november 2005 - 20:23 #5
ja det er rigtigt, en en del at den nye reklamations lov der kom for 3-4 år siden efterhånden
Avatar billede pede15 Nybegynder
23. november 2005 - 20:39 #6
Hmm, jeg prøver lige at ringe til dem imorgen.
Avatar billede pede15 Nybegynder
24. november 2005 - 14:36 #7
Okay, jeg ringede til dem og der var ikke noget problem. IBM fikser det såfremt det er en hardware fejl (hvilket det højst sandsynligt er).

Mange tak.

Mvh
Peder