Avatar billede pools Nybegynder
23. november 2005 - 16:49 Der er 11 kommentarer

Kan ikke installerer Adobe

Hej.
Jeg har et lille problem med min computer. Jeg kan nemlig ikke installerer det nye adobe. jeg starter installeren op som jeg har downloadet inde på deres side, og når den nærmere sig slutningen, siger den at den ikke kunne finde "KEY".

Jeg ved ikke hvad det er. Håber at I gør

Tak
Avatar billede peet49 Nybegynder
23. november 2005 - 16:53 #1
KEY er en licensnøgle, du skal bruge for, at åbne programmet, ligesom key til windows.
Avatar billede logsuppe Nybegynder
23. november 2005 - 17:07 #2
peet49> Hvis det er Adobe Reader vi snakker om, skal der da ikke bruges en licensnøgle

pools> hvilket operativsystem benytter du?
Avatar billede pools Nybegynder
23. november 2005 - 18:01 #3
jeg bruger windows home edition, sp. 2 men, under installatione spørger den ikke til min KEY?
Avatar billede Mik2000 Professor
24. november 2005 - 01:07 #4
Hvilket adobe program snakker vi om?
Avatar billede pools Nybegynder
24. november 2005 - 15:48 #5
det nye, 7.05
Avatar billede Mik2000 Professor
24. november 2005 - 16:17 #6
Okay så er det nok acrobat reader :)

Photoshop, Illustrator, Indesign osv bliver også lavet af adobe ;)

Det skyldes højest sandsynligt en fejl i en key i din registry.

1: Prøv først at afinstallere alle tidligere versioner af programmet (tilføj/fjern i kontrolpanel) og installere det herefter igen.
2: Virker dette ikke kan du afinstallere alle versioner af programmet igen og så anvende et program som Windows Registry repair Pro som ryder op i din registry. Bemærk at dette program koster penge, men du kan sikkert finde gratis programmer der kan det samme på f.eks. www.tucows.com. Herefter burde du kunne installere det

Håber det lykkes

Mvh
Kim
Avatar billede Mik2000 Professor
24. november 2005 - 16:19 #7
Lige en kort kommentar :).

Key som betyder nøgle kan rigtig nok som peet49 siger være en licens nøgle men key anvendes flere steder. Efter som Acrobat reader er et gratis program er der ikke tale om licens nøglen her. Derimod er det mere sansynligt at Windows har et problem med en key i registry som skaber en konflikt og derfor burde ovenstående løse det :)

Mvh
Kim
Avatar billede pools Nybegynder
25. november 2005 - 13:37 #8
Hvordan går jeg ind og starter "Windows Registry repair Pro" ?
Avatar billede Mik2000 Professor
25. november 2005 - 17:13 #9
Du skal først hente det fra nettet, men det koster som sagt penge..... 10 dollars

http://www.gold-software.com/download8392.html
Avatar billede pools Nybegynder
25. november 2005 - 17:35 #10
Er der ingen andre måde end at købe det der program til 10 dollars!
Avatar billede Mik2000 Professor
25. november 2005 - 19:08 #11
Jo finde et lign program ligesom det i freeware..... men har ikke erfaring med andre og ved fejl kan de ødelægge opsætningen. sørg derfor altid for at have backup.
Søg evt på www.tucows.com efter registry mv.

Alternativt kan du formatere comp og installere alt forfra.