Avatar billede -sofus- Nybegynder
23. november 2005 - 16:43 Der er 3 kommentarer

Kør asp i en asx fil.

Jeg vil gerne have en .asx fil, som bliver generet ud fra asp.

jeg har sat IIS til at kører .asx filer som .asp og har testet
med en simpel kode:

<asx version = "3.0">
<title></title>
<entry>
<ref href = "mms://server/<%= request.querystring("filnavn") %>"/>
<TITLE>Test af asx filer</TITLE>
<COPYRIGHT>Mig selv a/s</COPYRIGHT>
</entry>
</asx>
Avatar billede spectre Nybegynder
23. november 2005 - 16:55 #1
nu ved jeg ikke hvordan det specifikt fungerer i asp (koder php selv), men kunne forestille mig at du fx laver en fil der hedder asx.asp, der indeholder følgende

###################################
<%
Response.SetHeader("Content-Type", "video/asx");
%>
<asx version = "3.0">
<title></title>
<entry>
<ref href = "mms://server/<%= request.querystring("filnavn") %>"/>
<TITLE>Test af asx filer</TITLE>
<COPYRIGHT>Mig selv a/s</COPYRIGHT>
</entry>
</asx>
##############################

Altså en .asp-fil, der "forklæder" sig som en .asx-fil ved at sætte mimetype'n video/asx i headeren
Avatar billede -sofus- Nybegynder
23. november 2005 - 17:03 #2
næh gør ingen forskel.

Desuden, er det ikke <asx version = "3.0"> som siger det er en asx fil ?
Avatar billede -sofus- Nybegynder
20. august 2007 - 09:47 #3
Er lige igang med en hovedoprydning.

Tak til alle som har deltaget, hvis nogen mener de fortjener point, så smid
et svar, ellers forsvinder de sammen med udlandsgælden (;