Avatar billede casper_rf Nybegynder
22. november 2005 - 14:26 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Program til at afspille en SRT fil

Hejsa, jeg har en video som er en srt fil, mit spørgsmål er hvilket program skal jeg bruge til at afspille denne fil?
Avatar billede coversdk Nybegynder
22. november 2005 - 19:01 #1
det kan umuligt være en film... .srt er nemlig en undertekst fil  ?

et tillægs spørgesmål: Hvormeget fylder filen ?
Avatar billede fuxie Nybegynder
22. november 2005 - 20:49 #2
Som coversdk skriver er det en undertekst-fil...

Du skal installere VobSub (det kan findes på google), så¨kan du vise undertekster på dine film.
Avatar billede coversdk Nybegynder
22. november 2005 - 20:59 #3
han kunne også bare hente VLC Player, www.videolan.org. det kan også vise undertekst filer.
Avatar billede casper_rf Nybegynder
23. november 2005 - 06:44 #4
Ok mange tak alle 3, smid et svar så godkender jeg, og ja jeg fandt senere ud at når jeg kiggede nærmere var det bare en tillægsfil (undertekst fil) den filmen.
Avatar billede coversdk Nybegynder
23. november 2005 - 16:36 #5
Jamen jeg er bare glad for at hjælpe :D
Avatar billede fuxie Nybegynder
23. november 2005 - 17:06 #6
casper_rf ->Jeg har da smidt et svar du kan acceptere.. ;)
Avatar billede casper_rf Nybegynder
25. november 2005 - 09:01 #7
Har lige et spørgsmål mere, hvis i kan svare på det, det er hvilket program man skal bruge til .RAR-filer??

På forhånd tak..
Avatar billede coversdk Nybegynder
25. november 2005 - 16:45 #8
Winrar, http://www.download.com/WinRAR/3000-2250_4-10446177.html?tag=lst-0-1...

pS. så skal jeg jo have ekstra point... ej for sjov...
du må lige brokke dig hvis du ikk kan bruge det :D
Avatar billede fuxie Nybegynder
25. november 2005 - 19:45 #9
www.download.com er ikke et sted man skal hente filer fra.... Der er alt for mange problemer med det site (ulovlige filer, fake-filer, virus etc)...

Hvorfor ikke henvise til WinRAR's egen homepage i stedet for?? --> www.rarsoft.com
Avatar billede coversdk Nybegynder
26. november 2005 - 00:25 #10
fuxie>>> måske fordi jeg ALDRIG har oplevet det problem og jeg har masser af venner der også bruger download.com...
men hun kan åbenbart gører detb bedre end mig... men det er ikk alle i verden der er lige PERFEKRT !!!! :@