Avatar billede winnij Nybegynder
22. november 2005 - 12:43 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

messenger plus

er der nogen som kan fortælle mig fordele og ulemper ved messenger plus fremfor den almindelige messenger 7
hilsen winnij
Avatar billede themom Nybegynder
22. november 2005 - 12:45 #1
mange fordele,men er ofte fyldt med spyware
Avatar billede doggy82 Praktikant
22. november 2005 - 12:49 #2
Det er en udvidelse til messenger.
Har rigtigt mange fede features. Jeg kan ikke undvære det. Man kan bland andet smide sine kontakter ud på skrivebordet osv.
Der er ikke noget spyware, men man skal dog være opmærksom på at sige nej til det ad-ware den spørger om man vil ha' under indstallationen.

Kan kun anbefale det :)
Avatar billede kelly69 Nybegynder
22. november 2005 - 13:02 #3
Jeg så engang et program i fjernsynet om spyware, og der fandt de en hel del da de installerede messenger plus på deres test computer.
Avatar billede doggy82 Praktikant
22. november 2005 - 13:09 #4
Kiks?  :)

Nok fordi de accepterede det under installationen. Man skal lige være opmærksom på det, fordi de har forklædt det som en accept på en alm. eula.

Jeg ikke oplevet nogle problemer eller spyware.
Avatar billede doggy82 Praktikant
22. november 2005 - 13:10 #5
Jeg har ikke*
Avatar billede hmann Nybegynder
22. november 2005 - 13:18 #6
en ting som jeg finder uundværligt i msn plus, er det at du selv kan navngive dine kontakter.. Lige meget hvad folk finder på at kalde sig, kan du selv bestemme hvordan du vil se deres navne!

som andre allerede har påpeget er det vigtigt at man siger nej til at installere sponsorprogrammer under installationen - husker man at sige nej, er der ingen problemer med ad/spy-ware.

Nogen vil så argumentere for at man skal droppe msn plus pga det faktum at de støtter ad/spy-ware, men som doggy82 vil jeg ikke undvære det, så længe man har muligheden for at sige nej til sponsorprogrammerne (ad/spy-ware)

derudover vil jeg lige smide et nyttigt lille link til en patch til msn messenger (A-Patch). Med den kan man få sin messenger dejligt minimalistisk uden tusind knapper, reklamer, faner osv osv - den bliver ligefrem til at leve med udseendesmæssigt ;)

a-patch:
http://apatch.alphalink.com.au/
Avatar billede doggy82 Praktikant
22. november 2005 - 13:28 #7
Cool - prøver jeg når jeg kommer hjem.
JA! det med at man kan give dem sit eget navn er fedt!
Man kan også lave det så deres eget navn kommer efter det man selv har sat for dem.
Avatar billede llslipknotll Nybegynder
23. november 2005 - 15:33 #8
MSN MESSENGER PLUS Giver SPYWARE
Avatar billede hmann Nybegynder
23. november 2005 - 15:35 #9
slipknot> fantastiske argumenter!
har du noget at underbygge din påstand med eller VED du det bare?
Avatar billede doggy82 Praktikant
23. november 2005 - 15:36 #10
MEN KUN HVIS MAN er NOOB