Avatar billede prins Nybegynder
22. april 2001 - 20:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

AMD 500 Mhz

Hej... Kan min 501-509 Mhz overclockes og hvor meget kan den tunes? Det er en helt normal 500 mhz Amd processor. Den sidder på et bund kort der har indbygget grafik kort (SuX)
Avatar billede smshulen.dk Nybegynder
22. april 2001 - 20:10 #1
Tja ;) 600 Kan du godt presse den til, men prøv at tage 50 Mhz af gangen og kør lidt med det, og se hvis den begynder at fryske, så er den for varm!
Avatar billede bosse88 Nybegynder
22. april 2001 - 20:11 #2
det kommer an på hvilken slags processor det er:
en amd k6-2 er ikke den bedste processor man kan vælge hvis man vil overlocke, men derimod en AMD Duron processor kan godt presses op på en 200 ekstra mhz (hvis kølingen er i orden) og bundkortet ikke auto-bestemmer hvilken fart din processor skal køre...
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
22. april 2001 - 20:31 #3
bosse800:> Nu findes der så vidt jeg ved ikke nogen 500Mhz duron, men hvis det er en Athlon classic kan den nok også clockes en del!
Avatar billede prins Nybegynder
22. april 2001 - 21:10 #4
Hey! Det skal lige siges at jeg har clocket den til 550 Mhz før men den kom med fejl da jeg ville starte windows op!. Skal jeg købe en større køler? Eller smide den ud i frøseren og starte svinet? Jeg clockede den til 550 Mhz på bundkortet....
Avatar billede bosse88 Nybegynder
22. april 2001 - 21:53 #5
nope me forgot ;o) ,
den mindste duron er en 600 mhz duron beregnet til et socket a bundkort.
Avatar billede unouno Nybegynder
23. april 2001 - 10:54 #6
hvad var det for en fejl der kom da du havde clocket til 550...
(det ku jo være den sku ha flere V.) men har du ikke så da at du kan se hvor varm din cpu er...hvis hvor varm er den så

hvis det er en Classic
så vil jeg nok tror at du kan få den op på 600/700 men så skal du også have en god køler
Avatar billede prins Nybegynder
24. april 2001 - 11:43 #7
Hej alle sammen glem dete spørgsmål den brændte af tror jeg for den giver ingen kontakt når jeg tænder...! Jeg gav den alt dor mange V.
Avatar billede prins Nybegynder
24. april 2001 - 11:45 #8
Jeg fik den op på 550 Mhz og
den kørte fint også gav jeg den formage volt!

Nogen der kan anbefale en Processor?

Spørgsmålet er AFSLUTTET!