Avatar billede nightioz Nybegynder
21. november 2005 - 19:35 Der er 4 kommentarer

Cisco 677 MAC address

Har brug for at vide om en Cisco 677 Router har en MAC adresse, og hvordan kommer jeg til at se hvad min routers MAC address er.

Den har har jeg brug for, for at jeg kan koble den på min nye Internet forbindelse, så jeg kan have flere PC'er på, på samme tid.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
21. november 2005 - 19:37 #1
hvis du har en pc siddende i lan port skriver du arp -a i prompt på den.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. november 2005 - 19:39 #2
show interface wan0-0
show interface eth0-0

de giver dig vist de informationer du kan få fat i.
Avatar billede nightioz Nybegynder
21. november 2005 - 21:27 #3
Hmm... kan ikke lige se hvorfor jeg ikke kan give dig pointsene "erikjacobsen"
For dit svar gav hvad jeg havde brug for, til at finde dens MAC address.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. november 2005 - 21:29 #4
Jeg samler ikke på point, tak.