Avatar billede josprivat Nybegynder
20. november 2005 - 17:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Messenger 7.5 Fryser uden nogen fejlmelding

Hej der ude :)

Jeg har haft MSN 7.0(Beta) instaleret i længere tid nu, og det har fungeret uden problemer! Men så begyndte programmet at "fryse" under log-on... Så tænkte jeg at det vel var fordi at det var en beta og derfor skiftede jeg til den nye Messenger 7.5!

Men ehr er problemet det samme. Når jeg logger på fryser programmet! Dette gælder både min og min kærestes E-mail konto(Hotmail.com), samt en helt ny jeg lavede for at teste!

Jeg har prøvet mange af den forslag jeg har fundet herinde ang Messenger 7.5, men intet har rigtid virket!

Jeg har fjernet og geninstaleret nogle gange nu, men det har heller ikke hjulpet!

Det at jeg ikke får en egentlig fejl meddelse gør at jeg famler lidt i blinde! Jeg kan ikke rigtig se hvor jeg skal lede efter svaret!!

Den eneste jeg har at gå efter, er den fejlmeddelse som Windows kommer med (Senden eller undelade at sende) det siger mig faktisk ikke en disse!!!

Der er gode point, så jeg håber der er nogen der gider bruge lidt tid på den her??

VH Josprivat
Avatar billede madshammer Nybegynder
21. november 2005 - 12:05 #1
Jeg har også samme problem. Jeg er så gået tilbage til 7.0, men jeg tror nok at min havde mere held med at logge på, hvis datoen er indstillet korrekt. Er din det?

-Mads
Avatar billede josprivat Nybegynder
22. november 2005 - 11:43 #2
Ja datoen er rigtig indstillet!

Problemet har løst sig selv!

Jeg tjekkede med "HijackThis" og samlignede forskellige steder... men blev ikke klogere!

Prøvede at køre "eScan AntiVirus", men det blev jeg heller ikke klogere af!

Så prøvede jeg at afinstalere og instalere nogle gange, med genstart melle hver af- og instalation! (dette begrundet med en meddelse i stilen af "hunggap"... eller noget i den stil)

Og så virkede det pludseligt... men jeg kan desvære ikke helt sige hvor for .... Men tak for den tid der er blevet taget til at læse ?'et

VH Josprivat