Avatar billede martinsand Nybegynder
17. november 2005 - 22:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min comp begynder at køre dårlig ?

Hej.. Håber i kan hjælpe:

Jeg har en AMD Athlon XP 1600+, 256MB Ram.

Min computer har altid kørt godt og ikke fejlet noget, og hvis den har været lidt dårlig kørene, pga. for meget crap på min comp, så har jeg formateret, også køre den jo igen :)

men så her efter jeg har formateret sidste gang for nogle uger siden, er den begyndt at køre dårligt engang imellem ? nogle gange kan den slet ikke komme ind i windows så står den bare hvor der står med blå skærm, "windows logger på" og den fucker helt op når jeg begynder at åbne noget. og især MSN lagger ?

ved ikke hvad det kan være, har installert virus pro, og update af windows lige da jeg format ?

skriv hvis i mangler oplysninger..
Mvh Martin Sand
Avatar billede japping Nybegynder
17. november 2005 - 22:35 #1
Prøv at stille spørgsmålet under "Sikkerhed/virus" på eksperten.dk. Miske du har virus i BIOS'en. Men det ved eksperterne sikkert .....
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
17. november 2005 - 22:35 #2
Ok. Din windows Cd er den incl SP2?
Sad netstikket i da du installeret?
Kan du lave en Hijackthis log og ligge ind her:
www.exp.dk/artikler/755
Avatar billede fromsej Praktikant
17. november 2005 - 22:37 #3
Japping >> Hvorfor ligger du det indlæg som svar?
Avatar billede martinsand Nybegynder
17. november 2005 - 23:03 #4
Altså efter jeg install windows, installeret jeg SP2.. og jeg havde ikke net stik i da jeg format, og ins.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
18. november 2005 - 00:17 #5
Melder fra på dette spørgsmål jvf: http://eksperten.dk/spm/665439

Husk at læg et svar til dig selv og acceptere, så du får pointene tilbage til dig selv.
Avatar billede martinsand Nybegynder
18. november 2005 - 13:19 #6
ok