Avatar billede nicofar Nybegynder
17. november 2005 - 21:32 Der er 2 kommentarer

Skype.. Ang. hvor mange Mbit oveføres?

HEY! Jeg har skype og bredbånd og det hele. det er perfekt. Men jeg har en ven som har bredbånd i australien, og i den bredbånd aftale heddder det sig at de har 400 mb om måneden.. Efter denne grænse blir internettet langsomt, som en normal dårlig internetforbindelse. Derfor ønsker jeg at vide, bare ca. hvor meget skype overfører (altså hvor meget "plads" på forbindelsen den tager") Det ville jo være skidt hvis en samtale på 3 min. overfører 10 mb.. Så kan vi jo ikke tale meget :)

Mvh Nicolai
Avatar billede freddy04 Nybegynder
22. november 2005 - 12:39 #1
Jeg tror ikke det suger ret meget, så det behøver du nok ikke bekymre dig om. Der er tilsyneladende ikke nogen "officiel" angivelse, måske fordi det kan svinge lidt, men du kan jo selv prøve at måle det. Du henter bare et lille program der måler internet-trafikken og prøver at kører det mens du skyper, så kan du selv se det. Kan ikke lige nævne nogen navne, men søg her eller evt under kategorien netværk så skulle der være flere gratis muligheder
Avatar billede freddy04 Nybegynder
22. november 2005 - 12:42 #2
Her er vist et eksempel:
http://www.eksperten.dk/spm/172428