Avatar billede oleboie Nybegynder
22. april 2001 - 12:42 Der er 8 kommentarer

mangler hjælp til chat

hejsa venner

jeg har brug for hjælp til en chat, det skal være noget i retning af højhuset på n.dk jeg ved godt det er et stort arbejde men jeg har brug for chatten i kan sende den til mig på olebole1@ofir.dk! vi kan snakke om pointene bagefter har nok af dem :-)
har sat den til 0 men i skal nok regne med at vi snakker om de 7000-10000 point!
Avatar billede netsrac Praktikant
22. april 2001 - 12:45 #1
oleboIe >> Så mange point har du jo ikke engang, desuden skal der nok cool cash til.
Avatar billede lojmann Nybegynder
22. april 2001 - 12:58 #2
Avatar billede krn Nybegynder
24. april 2001 - 11:36 #3
skal det være noget med forksllige rum og sådan noget....
lidt all\'a fireworld.dk ?
Avatar billede oleboie Nybegynder
24. april 2001 - 15:51 #4
Ja det må det meget gerne være!
Avatar billede netsrac Praktikant
24. april 2001 - 16:03 #5
krn >> Glem det da, oleboIe bliver alligevel slettet og du mister pointene...
Avatar billede skwat Praktikant
02. maj 2001 - 16:25 #6
jeg vil godt lave en CHAT til dig, med det ene krav at jeg får lov til at proppe en mr. Mixer op i røven på dig. så får du nemlig ligeså mange smerter i røven som jeg har over at du render rundt og prøver på at udgive dig for at være andre, på en meget amatørlig måde.

og hvis du ikke ved hvad en mr. mixer er så kan jeg fortælle dig at det er en lille ting med maget skarpe kanter der rotere meget hurtigt
Avatar billede microtec Nybegynder
18. maj 2001 - 16:10 #7
Inden I bruger alt for meget tid på oleboie bør I nok lige kikke http://www.eksperten.dk/spm/66540 og http://www.eksperten.dk/spm/66539

Jeg vil gætte på at admin slette både oleboie og xtom, så I for nok ingen point ;o)
Avatar billede microtec Nybegynder
18. maj 2001 - 16:12 #8
Sorry. Skulle postes i http://www.eksperten.dk/spm/73769 hvor oleboie forsøger sig igen.