Avatar billede devil666 Nybegynder
17. november 2005 - 18:07 Der er 6 kommentarer

Kan ikke komme på nettet.

hejsa alle sammen..

jeg står med et mærkligt problem, min far's kæreste har internet, men hun har fået lavet et eller andet så hun ikke kan komme på, netkort virker korrekt.. hun får sin ip og det hele men hun kan bare ikke komme på.. men når min far tager sin bærbar og kobler på så er der ingen problemer med hans internet, han kan surfe på nette unden nogle problemer... har prøvet alt omkring indstillinger på hendes internet.. håber i kan hjæpe...

tak
Avatar billede attached Nybegynder
17. november 2005 - 18:25 #1
her er en guide til at løse de mest almindelige netværksfejl: http://www.techbuilder.org/recipes/showArticle.jhtml?articleId=59200376&printableArticle=true
Avatar billede devil666 Nybegynder
17. november 2005 - 18:42 #2
er der ikke noget på dansk
Avatar billede boxer Nybegynder
17. november 2005 - 18:59 #3
Avatar billede bartz Praktikant
17. november 2005 - 19:03 #4
Prøv at åbne hendes Internet Explorer og så gør følgende: Funktioner - Internetindstillinger - Forbindelser - LANindstillinger- markere automatisk registering af indstillinger.
Avatar billede devil666 Nybegynder
17. november 2005 - 19:16 #5
den med at markere automatisk reg virker heller ikke
Avatar billede bartz Praktikant
18. november 2005 - 08:57 #6
Prøv det her: start - kør - cmd - så først skriv ipconfig /release og så bagefter skriv ipconfig /renew <--- mens du har stikket i.