Avatar billede finntoft Nybegynder
17. november 2005 - 13:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

1 gbit switch, der ikke larmer?

Hej

Er der nogen der kan anbefale mig en 1 gigabit switch med 5 porte, der ikke larmer!

Helst uden blæser

På forhånd tak
Avatar billede finntoft Nybegynder
17. november 2005 - 13:06 #2
Ja ved jeg godt. Men søger efter nogen der kan anbefale mig en som IKKE larmer
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. november 2005 - 13:54 #3
Se lige punkt 4.

Advantages :
• Adds 5 high-speed, dedicated 10/100/1000 Ethernet ports
• Installs quickly, and offers convenient backward-compatibility
• Auto-senses and adjusts for network speed and cabling type automatically,for easy integration into your existing 10/100 Ethernet network
• Features compact form factor, durable metal chassis, and fan-less design for quiet assimilation into home or small-office environments
• Comes with a Belkin Lifetime Warranty and free technical support

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=103339
http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Merchant_Id=&Section_Id=202765&pcount=&Product_Id=184521&Section.Section_Path=%2FRoot%2FNetworking%2FWiredNetworking%2FGigabitSwitches%2F