Avatar billede prebenjensen Nybegynder
17. november 2005 - 11:06 Der er 5 kommentarer

Snyd til World of Warcraft ?

Hey, sidder i en uendelig tid og XP'er i WoW. Det må kunne gøres nemmere. Fx jeg kan sætte den til at XP når jeg ikke er hjemme.

Nu er mit spørgsmål så: Hvad hedder sådan et cheat program ? Og hvad kan det ?. En slags autoprogram ? Og hvordan kan jeg gøre så blizzard ikke ser mit cheat ?

Der er 200 point til den der kan hjælpe mig.

Hvis nogle vil være anonyme kan de sende en mail til: Preben_Jensen4@hotmail.com

På forhånd tak.
Avatar billede draco999 Nybegynder
17. november 2005 - 11:23 #1
For det første vile jeg ALDRIG hjælpe dig med at snyde i et Online spil, det er at tage røven på ALLE andre som spiller og bruger lige så meget tid på det. Det er ikke fair at nogle folk skal snyde sig til tingende i et rollespil, lige så lidt som det ikke er fair at Købe penge fordi en eller ande  Koreaner har brugt 20x timer med hans bot til at farme penge med.

1. det gør bare han bliver ved med det
2. det ødelægger økonomien i spillet
3. hvad er det sjove i det at man ikke kan være stolt af det arbejde man har lavet.

Der findes mange programmer men du finder dem nok ikke mindre mindre du vil betale en 200/300 kr for dem.

Plus du kan ALDRIG være sikker på at GM ikke finder dig og hvis de gør så er det BAN med det samme også har du INGEN acount mere, og der er intet at gøre ved det.
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
17. november 2005 - 11:49 #2
Måske du skulle læse de Terms of Use du har accepteret da du installerede spillet!!!

Spørgsmål som dette burde slettes fra eksperten!!!
Avatar billede prebenjensen Nybegynder
17. november 2005 - 14:18 #3
Lig venligst mærke til at jeg ikke spørger om jeres mening til mit spørgsmål ..
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
17. november 2005 - 15:03 #4
Fint fint, jeg håber bare der ikke er nogen wow interesserede herinde på eksperten, som vil hjælpe dig med at ødelægge spillet!
Avatar billede warlin Nybegynder
31. juli 2008 - 12:51 #5
Vil da lige være den kedelige og kommer med afsnit fra reglerne for eksperten.dk:

7 spørge efter eller poste indlæg, der omhandler/indeholder:

  1. ulovlig kopiering eller download af ophavsretligt beskyttet materiale.

  2. alle former for cracks, NoCD-patches, modificerede copyright-beskyttede filer og lignende - med mindre filerne kan hentes fra producentens eget websted.