Avatar billede mads375 Juniormester
16. november 2005 - 19:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

dvd til mpg

hejsa.
imodsætning til et spørgsmål længere nede, er der så nogen der kender et godt stykke gratis software til at konvetere fra DVD til MPG...

Og hvad er i grunden forskellen på AVI, MPG, MPEG, er det noget med kvaliteten???.
M.V.H
Mads
Avatar billede strych9 Praktikant
16. november 2005 - 19:41 #1
MPEG står for Moving Picture Experts Group, som er den forsamling der har defineret MPEG standarden. MPEG er det samme som MPG.
Det er iøvrigt den samme gruppe som har lavet JPEG formatet. Det er en åben standard.

AVI er et rent Microsoft format, og som sådan er det ikke åbnet men derimod proprietært. AVI står for Audio-Video Interleave.
Avatar billede kapper_det_er_mig Nybegynder
16. november 2005 - 20:14 #2
DVDx er et rigtig godt stykke gratis software.. kan hentes her http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/showsoftware_dvdx_146.html
Avatar billede coversdk Nybegynder
16. november 2005 - 22:54 #3
Der er ikk rigig nogen forskel sys jeg... men det er nok bare smag og behag :D

det prog. er også ganske ude mærket :D http://www.amigodvdripper.com/
Avatar billede mads375 Juniormester
20. november 2005 - 12:00 #4
Hej.
Skriv et svar, først til mølle, da jeg opretter et nyt spørsmål..
M.V.H
Mads
Avatar billede coversdk Nybegynder
20. november 2005 - 12:48 #5
Håber det hjælper :D