Avatar billede mediaos Nybegynder
15. november 2005 - 11:10 Der er 7 kommentarer

countdown film

jeg leder efter et lille stykke film hvor den tæller ned fra 10 til 1, lige som der er på nogen film i starten...
Avatar billede vejmand Juniormester
15. november 2005 - 11:22 #1
Her er en, dog kun fra 5 til 1
http://www.movieworks.com/movies/countdown.html
Avatar billede jokkejensen Novice
15. november 2005 - 11:29 #2
den  helt "originale" skal tælle fra 8 til 2, mig bekendt...

Der er heller ikke meget smallfilm / 8mm over det link...

Jeg beklager, men vi havde noget godt 8mm materiale på skolen, men kan ikke få fat i det i dag..

Du skal ud og kigge på diverse stock video's sider, de fleste kræver en konto, og derved ikke crawlet af søgemaskinerne.. men kig på de store, ofte de første google.com viser..

Led efter 8mm effects..

Mvh
Avatar billede ove.c Nybegynder
15. november 2005 - 13:29 #3
Adobe Premiere Pro - har en lignende funktion som nævnt af vejmand - om de tidligere vedsioner kan gøre der ved jeg ikke
Avatar billede mediaos Nybegynder
15. november 2005 - 13:39 #4
hvad hedder den funktion i Premiere...?
Avatar billede coversdk Nybegynder
15. november 2005 - 14:29 #5
Der hvor man importere ting (film klip osv.) i premiere...

jeg kender ikk selv programmet men en af mine vennner siger at det skulle ligge der omkring :D

Håber det kan hjælpe :D
Avatar billede ove.c Nybegynder
15. november 2005 - 21:03 #6
Premiere Pro:
gå i filer => new => universal counting leather - så får du en dialogboks hvori du kan vælge farver i nedtællingssekvensen - når du har valgt farver trykker du ok og derefter står sekvensen i projectvinduet - denne kan du så trække ned i timeline hvor du kan tilklippe den i længden
Avatar billede mjallo Nybegynder
16. november 2005 - 18:30 #7
http://www.davk.dk/index.php?module=ContentExpress&func=display&ceid=5

Se guide nr 30. (Make new)
på dansk og det hele.