Avatar billede nicooo Nybegynder
14. november 2005 - 19:32 Der er 4 kommentarer

AMD athlon vs sempron

kan det betale sig at købe en sempron 3000+ til socket A for at få bedre ydelse. har en AMD athlon xp 2000+ lige nu.
Avatar billede jokkejensen Novice
14. november 2005 - 19:36 #1
http://www23.tomshardware.com/index.html?modelx=33&model1=92&model2=73&chart=26

Her ser du forskellen i doom3...

Bedøm selv..

Du kan vælge andre cpu typer..

Husk at det resultaterne ikke alene afhænger af CPU, klikker du på en "søjle" ser du hele test opsætningen.. og den kan godt være forskellig fra amd til amd..
Avatar billede nicooo Nybegynder
14. november 2005 - 19:37 #2
skal jeg så købe den sempron..
eller et helt andet bundkort og andet processor.
Avatar billede jokkejensen Novice
14. november 2005 - 19:43 #3
øhmm jeg aner jo ikke hvad du har :)
Avatar billede wakko Nybegynder
15. november 2005 - 18:25 #4
Hej :-)

Jeg har en sempron 2800+, og havde en Athlon XP 3200+ før, min kører meget bedre nu, så det vil jeg anbefale dig ;)
Min Sempron kører bare derudaf :-)