Avatar billede kwanstudios Nybegynder
14. november 2005 - 16:20 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Database med søgning i PDF (+PPT)

Jeg søger et script (meget gerne open-source eller billigt) som kan søge i PDF filer, gerne også PPT men det er ikke et krav.

Det skal bruges til en database over viden hvor der vil være en masse PDFer læset ind på et website hvor det skal være muligt at søge inden i dem alle. Er det muligt? Hvor? Hvordan? :-)
Avatar billede coderdk Praktikant
14. november 2005 - 18:19 #1
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
16. november 2005 - 11:03 #2
Begge lader til at kræve at software bliver installeret på den fysiske server, er der ingen måde at komme udenom det?
Avatar billede coderdk Praktikant
16. november 2005 - 12:16 #3
Dunno, for $49 kan du købe Zoom Search Engine som kører php (bl.a.): http://www.wrensoft.com/zoom/editions.html
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
20. december 2005 - 01:12 #4
Vil du have point så smid et svar :-)
Avatar billede coderdk Praktikant
20. december 2005 - 01:15 #5
Så lad gå :) Men tag størstedelen af pointene selv! :)
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
20. december 2005 - 17:06 #6
Roger!