Avatar billede steffen2003 Nybegynder
13. november 2005 - 14:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Microsoft media center edition MCE fjernbetjening

Hej

Jeg har installeret Microsoft XP media center edition og købt den tilhørende microsoft fjernbetjening.

Til fjernbetjeningen hører der foruden en modtager, 2 stk emittere -
Er der nogen der ved hvordan de skal benyttes? Skal der er speciel opsætning eller program til ?
Avatar billede steffen2003 Nybegynder
13. november 2005 - 16:36 #1
Kan fjernbetjeningen evt programmeres til også at virker til TV ?
Avatar billede steffen2003 Nybegynder
12. juni 2006 - 20:59 #2
Mit Microsoft Media center kører bare SÅ godt!
Synd at der ikke er flere mennesker som kender til det!