Avatar billede noob2003 Nybegynder
13. november 2005 - 13:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

lønbehandlings program

Nogen der kender et godt lønbehandlings program ???

På Forhånd Tak
Avatar billede blacks Mester
13. november 2005 - 14:02 #1
Hvis du skal bruge et lille simpelt ub program, kan SKAT's letløn anbefales, vil du have noget der kan en helt masse, og du har en C5 så kan C5's lønmodul anbefales. ER der ikke så mange medarbejdere vil det måske være en ide med Data løn. Så du kan se det kommer helt an på hvad dit behov er. Og der er mange mange flere. Epos, Lessor, osv.
Avatar billede quark1970 Nybegynder
17. november 2005 - 13:23 #2
Hvis jeg ville jeg ikke vælge dataløn. Det er alt for besværligt. Vælg derimod www.danlon.dk Det er lige til at gå til.
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2020 - 11:32 #3
Jeg vil helt klart anbefale Gratisal: https://www.gratisal.dk/da/