Avatar billede husar Nybegynder
21. april 2001 - 19:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

2-dimensionel ramme i et frameset?

Hjælp .....

Jeg vil meget gerne lave et frameset hvor der ikke figurerer det grimme normale grimme 3-d frameset. Imidlertidigt har jeg meget svært ved at få vist rammen 2-dimensionel.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
21. april 2001 - 20:06 #1
Kan du ikke bare lave  et frameset uden ramme og så indsætte f.eks et baggrundsbillede eller lave en table med 100% width og height og så lave en f.eks. leftmargin=\"0\"???

Kan godt lave et eksempel..
Avatar billede husar Nybegynder
21. april 2001 - 20:22 #2
Jeg har fundet en løsning via stylesheets hvor man forholdsvist simpelt kan komme uden om baladen ved at definere border-style : solid, men din løsning ville have virket - så du får de 30 point :)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
21. april 2001 - 20:40 #3
Jeg takker mange gange...