Avatar billede kamph Nybegynder
12. november 2005 - 20:13 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Avast! antivirus program

Jeg fik installeret Avast! antivirus program af min fætter da jeg lige havde fået min nye computer. Nu har jeg installeret et nyt, men det kan ikke tages i brug før det gamle er slettet.

Og her kommer så mit problem - det kan ikke slettes! I tilføj/Fjern programmer ligger det, men når jeg klikker på "Fjern" sker der intet...

Har haft et par venner til at kigge på det, men er ikke blevet klogere.

Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får slettet det antivirus program uden at skulle slette alt.

Tak for hjælpen

Kamph
Avatar billede boxer Nybegynder
12. november 2005 - 20:17 #1
Er der en uninstaller i den mappe hvor Avast er installeret?
Avatar billede kamph Nybegynder
12. november 2005 - 20:25 #2
Nej.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. november 2005 - 20:28 #3
Hvis XP eller winme, kan du gendanne til før det blev installeret.
Avatar billede kamph Nybegynder
12. november 2005 - 20:29 #4
Andre forslag? Er selv løbet tør for idéer til hvad jeg skal forsøge...
Avatar billede kamph Nybegynder
12. november 2005 - 20:31 #5
john stigers: Er XP, men der er mange andre ting som også vil forsvinde så. Og det fylder for meget til at jeg kan gemme det på USB eller brænde det...
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. november 2005 - 20:31 #6
Det er kun installerede programmer der forsvinder, så bare gendan.
Programmer kan installeres igen ;)
Avatar billede kamph Nybegynder
12. november 2005 - 20:34 #7
Ja, okay. Troede bare diverse opgaver, billeder, musik etc. også ville forsvinde :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
12. november 2005 - 20:34 #8
Geninstaller Avast, genstart.
Afinstaller det igen i tilføj/fjern programmer, genstart.

Hvilket andet Antivirusprogram har du installeret?
Avatar billede kamph Nybegynder
12. november 2005 - 20:37 #9
EZAntivirus. Har du muligvis et bedre forslag?
Avatar billede fromsej Praktikant
12. november 2005 - 20:46 #10
Det kender jeg faktisk ikke.
Men jeg frygtede et øjeblik det var Norton.

Har du fået fjernet Avast?

Du skal nok afinstallere EZ også.
Avatar billede kamph Nybegynder
12. november 2005 - 21:07 #11
Ja - tak! :o)
Hvorfor har jeg dog brugt så meget tid og så mange kræfter på det skidt når det var så nemt. Hehe..

Men tusind tak i hvert fald. Skriv lige et svar fromsej så du kan få dine point.
Avatar billede fromsej Praktikant
12. november 2005 - 21:19 #12
Velbekomme.*S*