Avatar billede confused Nybegynder
21. april 2001 - 19:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til WebCounter!

Hejsa Eksperter!

jeg kunne godt tænke mig en WebCounter lige som http://www.Chart.dk, men jeg har desværre kun 300 point at byde på, men håber i vil hjælpe alligevel!

-Confused
Avatar billede cvsac Nybegynder
21. april 2001 - 19:13 #1
hvorfor opretter du ikke bare en counter hos dem ???
Avatar billede confused Nybegynder
21. april 2001 - 19:14 #2
Nej, jeg vil have en Hvor folk kan oprette en  Counter hos mig!
Avatar billede cvsac Nybegynder
21. april 2001 - 19:15 #3
nååååååååå

tjaaa så er jeg ude det er sgu et MEGA arbejde (hvis den altså skal laves ordenligt)
Avatar billede confused Nybegynder
21. april 2001 - 19:25 #4
o.k Jeg venter til jeg har indsamlet lidt flere point og laver Spørgsmålet igen :)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
21. april 2001 - 19:33 #5
Hvad med at betale penge for et så stort arbejde ?