Avatar billede toast7 Nybegynder
12. november 2005 - 16:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad er og hvordan fjernes Messenger Service?

Et par gange i timen dukker en box frem på skærmen. Det er ikke det samme der står i den hver gang. Men ens er at den kalder sig messenger service. Jeg har scannet min computer op til flere gange med Norton og Ad-Aware SE Personal men det hjælper ikke. Der kan f.eks. står følgende.

Message from System to User on 12-11-2005 16:39:14

STOP! WINDOWS REQUIRES IMMEDIATE ATTENTION.

Windows has found 39 CRITICAL SYSTEM ERRORS!

To fix the errors please do the following:
1. Download Registry Repair from: www.fixscan.com
2. Install Registry Repair
3. Run registry Repair
4. Reboot your computer
FAILURE TO ACT NOW MAY LEAD TO DATA LOSS AND CORRUPTION!
Avatar billede arlet Juniormester
12. november 2005 - 16:59 #1
Slå tjenesten messenger fra
Gå ind på http://grc.com/stm/shootthemessenger.htm
og tryk på download now
Så trykker du kør
Så dukker "programmet" op og der trykker du disable messenger
Så genstarter du og så kommer der ikke flere af de popups.
Avatar billede stigdk Nybegynder
12. november 2005 - 17:02 #2
Gå ind i kør i menuen start og skriv cmd, derefter tryk enter.
Så skriv net stop messenger  Det vil stoppe tjenesten til du genstater.
Men du kan også gå ind i kør igen og skriv mmc. Så gå ind under filer og find åben.
Derefter skal du gå ind i din windows mappe, så system32. Der skal du finde og åbne filen services.
I vinduet til højre skal du finde tjenesten Messenger, højre klik på den og gå ind i Egenskaber.
Under starttype skal den så stå på Deaktiveret.

Hvis dette ikke virker, må du lige skrive igen.
Avatar billede toast7 Nybegynder
12. november 2005 - 17:10 #3
tak tak!