Avatar billede jens_bach Nybegynder
11. november 2005 - 23:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dlink - Firmware updateret forkert

Hej ...

jeg har en dlink di-714p+ som er opdateret forkert og nu :( virker den ikke mere.

man kan ikke komme i kontakt med den på 192.168.0.1
når man tænder den sker dette
1. M1 lysser i 4 sek
2. M1 og M2 lyser i .5 sek og slukker
3. M1 og M2 lyser i .5 sek og slukker
4. der er power som lyser

hvis man resetter den så blinker M1 hurtig

hjælp
Avatar billede kenp Novice
13. november 2005 - 22:10 #1
har du prøvet at holde knappen på den inden i ca. 30 sekunder.
Avatar billede hr_flick Nybegynder
14. november 2005 - 10:15 #2
Jeg havde en D-link DES-3226. Efter opdatering gik den også ned og kom aldrig op at køre igen. Jeg fik den byttet hos D-link. Så måske du skal prøve at kontakte dem.
Avatar billede jens_bach Nybegynder
14. november 2005 - 11:13 #3
Jeg har lige haft fat i dlink, men de vil ikke bytte den. men det er også lige meget for det er en xxxxxx router ;)
den fejl jeg prøvede at opdaterer mig ud af er ikke retted i den danske vertion og bliver det heller ikke....

så jeg lukker den har og smider den ud...