Avatar billede detfedesvin Nybegynder
11. november 2005 - 09:48 Der er 5 kommentarer

Remoting på windows CE .Net

Er det muligt at bruge remoting på en pocket PC som kører windows CE .Net? Det ser umidelbart ikke lovende ud i .Net 1.1 men hva med 2.0?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
11. november 2005 - 09:51 #1
fra:
www.pdacon.com/Page19.html+c%23+remoting+windows+ce&hl=da" target="_blank">http://66.102.9.104/search?q=cache:OkHKFhGazwAJ:www.pdacon.com/Page19.html+c%23+remoting+windows+ce&hl=da

Remoting
The first release of the .NET Compact Framework does not support remoting.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
11. november 2005 - 10:00 #2
du kan gøre det med webservices. Her er en liste over de networking ting som 2.0 understøtter:
The .NET Compact Framework provides built-in support for XML Web services and provides the following protocol support and functionality:

HTTP-based protocols.

NTLM Authentication.

SOAP-encoded XML content. This support includes passing ADO.NET datasets.

Web Request and Web Response methods that can send HTTP SOAP messages and receive SOAP messages in response.

SOAP libraries and methods that can serialize and deserialize method calls and arbitrary objects into and from XML SOAP messages.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
04. februar 2006 - 16:44 #3
Du mangler at lukke spørgsmålet.
Avatar billede detfedesvin Nybegynder
13. februar 2006 - 18:34 #4
Der skal jo lige være en som kommer med et svar før jeg kan lukke
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
13. februar 2006 - 19:09 #5
det kan du enten seLv gøre ellers gør jeg da gerne :)