Avatar billede giang Nybegynder
11. november 2005 - 09:44 Der er 6 kommentarer

Partner søges til drift af domæne-auktions website

Hej Eksperter

Jeg har startet websitet www.alletiders-internet.dk, hvor man kan købe og sælge domæner på auktion (uden at betale gebyr). Sitet er det første af den type i Danmark.

I forvejen har jeg dog travlt med en række andre projekter, og søger derfor en partner der kan stå for driften af dette website. Som partner får du naturligvis 50% af overskuddet.
Din opgave vil hovedsageligt være at markedsføre sitet, så vi kan tiltrække en masse brugere. Når vi først har brugerne, er jeg ikke i tvivl om at jeg kan skaffe annoncører.

Læs evt. mere om projektet på http://www.danskemedia.dk/domaene-auktion.html
Avatar billede -veile- Nybegynder
11. november 2005 - 16:00 #1
hmmm det lydr sku da mega fun! hehe... add.. mig på msn veile13@hotmail.com så kan jeg få mere afvide om arbejdet!
Avatar billede thorborg Nybegynder
14. november 2005 - 23:30 #2
www.amino.dk finder du hurtigt en partner. Der er mange der gerne vil være iværksættere, men ikke kan finde en god ide og den ser jo fin ud.

Dbh Martin
Avatar billede nickern Nybegynder
18. november 2005 - 20:10 #3
jeg er frisk! Kan lave en del belysning af sitet! hehe
add mig på msn
nicker_n A hotmail.com
eller alm. mail
nickern A sol.dk
Avatar billede exclusive Nybegynder
08. januar 2006 - 00:00 #4
Hej giang.

Står du stadig og mangler en partner til alletiders-internet.dk?
Min mail er rittenborg@msn.com

Mhv.
-Jimmy Rittenborg | Rittencom Designs™ - amidustech.dk
Avatar billede overload.dk Nybegynder
23. januar 2006 - 20:18 #5
Hvis du skulle være interesseret i en hosting-partner kan jeg eventuelt hjælpe, fang mig på pete@overload.dk
Avatar billede giang Nybegynder
24. januar 2006 - 10:24 #6
Jeg har allerede fundet en partner til Alletiders-internet.dk, og sitet tegner lovende.

Jeg har dog stadig et par andre projekter som jeg også søger partnere til. Se et udsnit af disse projekter på http://www.danskemedia.dk/