Avatar billede icebreaker Nybegynder
10. november 2005 - 23:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Web-butik.

Hey eksperter.

Jeg er en 15 årig dreng, som har tanken om at åbne min egen net-butik sammen med en kammerat. Kunne i ikke være så venlige at fortælle mig lidt om reglerne og om man skal have licens osv? Skal man betale skat? Skal forældrene underskrive det hele? Penge kan jeg sagtens skaffe.. Men hvordan og hvorledes skal jeg gøre for at gøre det lovligt og i ret med ordenen. ;)

/ice
Avatar billede icebreaker Nybegynder
10. november 2005 - 23:35 #1
Giv mig nogle fifs. ;)
Avatar billede datasource Nybegynder
10. november 2005 - 23:40 #2
Du skal momsregistreres hvis din indtjening er på over 50000 om året, og til det skal dine forældre skrive under.
Avatar billede datasource Nybegynder
10. november 2005 - 23:41 #3
hvad mener du med licens ?
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
11. november 2005 - 08:15 #4
Hvis du skal have din egen webshop med dankort betaling, skal du tilmeldes PBS. Det koster et beløb om året. Prøv google
Avatar billede themom Nybegynder
11. november 2005 - 09:04 #6
http://www.tax.dk/pjecer/moms_momsregistrering.htm

og så var der lige det om momsen
Avatar billede themom Nybegynder
11. november 2005 - 11:26 #7
og man kan ikke blive momsregistreret når man er under 18,heller ikke med forældres underskrift!!!!!,så i er nød til at få en person over 18 til at stå på papiret.
Avatar billede themom Nybegynder
06. december 2005 - 16:03 #8
lukketid ??
Avatar billede themom Nybegynder
26. september 2006 - 09:22 #9
Tak for points:)