Avatar billede tclund Nybegynder
10. november 2005 - 23:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Boot - fejl

Hej Eksperter
Jeg har i den seneste tid haft problemer med at starte windows op.
Efter at have lukket korrekt( eller sat den til at genstarte) vil den ikke boote.
Først når jeg trykker reset-knappen kommer den igang og skriver så at systemet flere gange forsøgte at boote og at den vil loade default - så kører den

Please - hlælp mig - det er dog irriterende
Avatar billede tclund Nybegynder
10. november 2005 - 23:09 #1
Windows er nyinstalleret, og jeg har opdateret BIOS, - det hjalp ikke
Avatar billede dragonknight Juniormester
11. november 2005 - 00:13 #2
Hvis det er et ældre bundkort, eller hvis du fjerner 220 volt fra din strømforsyning, når du slukke for maskinen, så skal dit bundkort sikkert have et nyt batteri.
Avatar billede tclund Nybegynder
14. november 2005 - 22:13 #3
Bateriet blev byttet ud - processor prøvet af - Harddisk prøvet af, intet hjalp, så nu er bundkortet skiftet og det kører 100%.
Lukker spørgsmål.... men tak for kommentaren
Avatar billede dragonknight Juniormester
15. november 2005 - 10:08 #4
Det var da dejligt at høre ;-)