Avatar billede mesmer Nybegynder
10. november 2005 - 22:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg søger en god dating site samt en person der kan skabe en site

Hej

Jeg leder efter spændende datingsites. Og søger en person til at lave selve siten , så jeg kan koncentrere mig om tekst etc.
Avatar billede gil-galad Nybegynder
10. november 2005 - 22:22 #1
For 60 point?
Avatar billede vagt Nybegynder
10. november 2005 - 22:54 #2
Hey du. ja så er vi to
Avatar billede mesmer Nybegynder
11. november 2005 - 11:00 #3
det første giver 60 point, det næste er efter aftale
Avatar billede mesmer Nybegynder
11. november 2005 - 11:01 #4
hej vagt............måske en mulighed for et samarbejde ?
Avatar billede donfunk Nybegynder
11. november 2005 - 21:54 #5
Ohøj mesmer. Hvad dating sitet angår melder jeg pas. Det er endnu ikke lykkedes mig at finde et sted der er godt. Men jeg mener at Nikolaidu der opererer i flash afdelingen, her på eksperten, kan hjælpe dig.