Avatar billede henninghabor Nybegynder
10. november 2005 - 11:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Menu er forskellig i IE, Netscape og FF

Hej,

Prøv at tage et kig på http://sporge-jorgen.dk med henholdsvis IE, Netscape og Firefox.

I disse browsere er menuen til venstre, hvor der står Forside, Forum m. m., placeret forskelligt. I Netscape og FF er menuen placeret lidt længere nede i forhold til selve indholdet.

Hvordan får jeg ændret dette?
Avatar billede doggy82 Praktikant
10. november 2005 - 11:11 #1
Kan ikke lige umildbart se hvad det er, men et godt tip er at starte din css med koden:
* {
  margin:0;
  padding:0;
}

Så man starter med de to nulstillet på alle elementer.
Det kan løse mange problemer undervejs :)
Avatar billede siggi_ods Nybegynder
10. november 2005 - 11:59 #2
Jeg bruger lige nu 'Safari' til Mac.. og der ser det godt ud!
Avatar billede henninghabor Nybegynder
10. november 2005 - 13:06 #3
Er der andre der har ideer?

Jeg er desværre ikke hjemme før i aften og hvis jeg har en masse nye indgangsvinkler, ville det være perfekt.

Dermed ikke sagt at doggy82's løsning er forkert - Jeg har jo ikke testet endnu. :)
Avatar billede henninghabor Nybegynder
12. november 2005 - 23:35 #4
Jeg har endnu ikke fundet løsningen. Ligger I et svar, så I kan få points?
Avatar billede doggy82 Praktikant
13. november 2005 - 16:47 #5
Ok