Avatar billede killerdog Nybegynder
21. april 2001 - 14:13 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Webcam

Jeg har et lille problem med at få inkluderet webcam i \"flash\'en\" kan nogen hjælpe mig?
Avatar billede killerdog Nybegynder
21. april 2001 - 14:14 #1
ups jeg mener jeg ved ikke hvordan jeg indsætter webcam i \"flash\'en\"
Avatar billede dope Nybegynder
21. april 2001 - 14:14 #2
Lytter med....
Avatar billede killerdog Nybegynder
21. april 2001 - 14:15 #3
kig eventuelt på glostrupnetcafe.dk og se hvad jeg mener
Avatar billede diktator Nybegynder
21. april 2001 - 14:19 #4
Det webcam har ikke noget med Flash at gøre.
Det eneste flash ´jeg umiddelbart kan se er den banner der kører i bunden ...
Avatar billede killerdog Nybegynder
21. april 2001 - 14:21 #5
jeg ved det men hvordan får jeg det inkluderet i min flash..... forresten det er den gamle side jeg er ved at lave den nye i flash
Avatar billede diktator Nybegynder
21. april 2001 - 14:24 #6
Du kunne jo lave et pop-up vindue i HTML fra din flash hvori du viser dit webcam.
http://www.eksperten.dk/list.phtml?catid=20&q=pop+up
Avatar billede killerdog Nybegynder
21. april 2001 - 14:25 #7
det var en god ide men kan man ikke få det inkluderet i flashen på nogen mådè?
Avatar billede dope Nybegynder
21. april 2001 - 14:27 #8
killerdog >>
på denne side har de (normalt, men virker ikke lige nu) sat en javaservlet ind i deres flashfil.
På samme måde kan du sætte et object fra .php eller .asp ind...

btw.
Denne side vandt Flashfilmfestival i San Francisco i kategorien for bedste tekniske løsning.

http://city.popwire.com/

Avatar billede dope Nybegynder
21. april 2001 - 14:29 #9
Læg denne her op i favoritterne, hvis den ikke allerede er der...
http://www.flashfilmfestival.com
Avatar billede diktator Nybegynder
21. april 2001 - 14:38 #10
Vedr. inkluderede filer i Flash så læs denne tråd på FK:
http://board.flashkit.com/board/showthread.php?threadid=132051
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. april 2001 - 18:44 #11
Dit webcams program står og uploader et billede til en server hele tiden. SÅ skal du bare have din flash animation til at bruge dette JPG billede og så opdatere dette hvert 5. sekund eller hvor meget det nu er
Avatar billede diktator Nybegynder
21. april 2001 - 19:07 #12
Hvis det skal indgå i Flash-applikationen dynamisk vil jeg foreslå dig at kigge lidt på generator frem for Flash. Du skal dog være opmærksom på at din server skal understøtte brugen af Generator.
25. april 2001 - 09:32 #13
Killerdog jeg kommer jævligt på glostrup netcafe er det dig der sidder og tror at du er god til flash??