09. november 2005 - 16:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Updater sang navne

Hej,

Jeg har en samling CDer, som jeg har kopieret til computeren. Jeg var dog ikke forbundet til internettet, mens jeg gjorde dette og nu er titlerne på sangene blot blevet: "Ukendt Kunstner - Sangnummer 01".

Er det muligt at finde et program, der kan opdatere sang navnene via en CDDB-database eller lign.? Jeg har skrevet albumnavnene på mapperne som sangene ligger i.

På forhånd mange tak!
Avatar billede boxer Nybegynder
09. november 2005 - 17:09 #1
Jeg tror du kan bruge dette, men det er desværre ikke gratis:
http://www.collectorz.com/music/

Jeg går ud fra at du har brugt mediaplayer? Under funktioner klikker du på:
"Udfør behandling af medieoplysninger" men du er på nettet.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2005 - 17:19 #2
kig på www.pcworld.dk/download.asp
Der kan du helt sikkert finde et program til det!
11. november 2005 - 07:59 #3
Windows mediaplayer kan godt,
men prøv at bruge Itunes (fra www.apple.com), -det kan finde info til de fleste cd'er.
27. december 2005 - 09:49 #4
h13-> Nej, Windows Media Player kan jeg ikke få til at virke. CD'en ER allerede på pc'en og nu vil jeg gerne have opdateret sangnavnene.
Avatar billede phpbegynder2004 Nybegynder
14. januar 2006 - 12:10 #5
Lukket
Avatar billede boxer Nybegynder
14. januar 2006 - 12:28 #6
?
24. marts 2006 - 17:26 #7
Svar