Avatar billede stsv Nybegynder
21. april 2001 - 12:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udvidelseskort/sloth

Jeg har tre forskellige udvidelsessloths, hvor finder jeg ud af hvilke type de er når jeg ikke har manualen?
Avatar billede makse Nybegynder
21. april 2001 - 13:02 #1
Hvid er PCI
Sort er ISA
Brun er AGP
Avatar billede stsv Nybegynder
21. april 2001 - 13:10 #2
Tak for svaret, du må være en vis mand. Findes der ikke flere typer inden for hver \"farve\"? Findes der ikke en side et eller andet sted, hvor de er afbilledet?
Avatar billede handmade Nybegynder
21. april 2001 - 13:19 #3
På ældre bundkort findes VESA der svjh er sort og ligger i forlængelse af et ISA slot.
Avatar billede makse Nybegynder
21. april 2001 - 13:20 #4
Du kan læse lidt generelt om PC hardware på http://www.pc-net.dk/kursus.html
Der findes også en ældre slot type der hedder Vesa Local Bus, som også er sort.
Det ligner et alm. ISA slot, men har ca. et halvt ISA slot i forlængelse.
Tag en kig på http://sunsite.dk/hwb/menu_Connector.html