Avatar billede steinmeier Nybegynder
08. november 2005 - 18:20 Der er 1 kommentar

E-mail via Entourage og IKKE mail

JEg har mac, og vil gerne have FMPRO 8.0 til at sende mails via Entourage i stedet for Mail...er der nogen der ved, hvordan man gør det?
Avatar billede finn-l Nybegynder
12. januar 2006 - 16:08 #1
Den "nemmeste" måde er at sætte Entourage som stadard mail-klient.

En alternativ metode er Open URL som du kan se et eksempel på her: http://www.filemakerpros.com/SENDMAIL.sit

Der er vist også en tredie metode med Send Event, men jeg kan ikke lige huske hvordan den fungerer!