Avatar billede krohn Praktikant
08. november 2005 - 10:04 Der er 1 løsning

Hvorfor kan jeg ikke få hurtig start på klient

Jeg har en SBS 2003 som køre DC, men når klienterne logger på så forsvinder deres hurtig start?
Hvor er det i GPO at jeg kan sætte dette?
Avatar billede maagen Nybegynder
08. november 2005 - 23:08 #1
Man kan desværre ikke benytte hurtigstart, på en maskine der er medlem af et domæne. På baggrund af dette kan du af gode grunde heller ikke sætte det i GPO.

HVis du hiver maskinen ud af domænet mener jeg at du skal ind i kontrolpanelet under brugere og der kan du så vælge logonmetoden. Men det ryger igen når du melder den i domænet igen.