Avatar billede f-andersen Nybegynder
07. november 2005 - 21:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overvejer køb af Medion PPC100

Hej

Jeg overvejer at købe denne:
http://www.tjdata.dk/default.asp?Pid=12663&shopukid=0&shopkid=655&id=&table=
(bare ved en anden forhandler)

Er der nogen der ved om det er noget der dur? Om man kan navigere, sige jeg vil til København den og den adresse, og så dirigere den vejen?

Jeg kan få den for 1700kr ved en anden forhandler. Er det noget jeg skal overveje eller skal jeg finde noget helt andet? Jeg har overvejet en Tom Tom Go, men de er bare r** dyre! Men denne kan jo så have kalender osv?

Jeg håber der er nogle der har nogle erfaringer med denne.

Takker

F-Andersen
Avatar billede clausb Nybegynder
14. november 2005 - 19:14 #1
Har selv haft sådan en fætter...Booter superhurtigt, er ultra let, og virker generelt 100%..super frontplaceret højttaler= meget tydelig....har dog haft *mange crash med tomtom installeret - men kører fint med original navigation ...

Claus
Avatar billede f-andersen Nybegynder
23. november 2005 - 15:58 #2
Lukker
Avatar billede splitbus Nybegynder
27. januar 2006 - 16:22 #3
f-andersen : Du kan købe modellen af mig for 900 kr - Den er næsten ikke brugt