Avatar billede dinguking Nybegynder
07. november 2005 - 20:25 Der er 1 løsning

Sælger bannerplads

Hej,

Jeg er ejer af en hjemmeside ved navn www.hent-det.dk, og jeg har en topbanner plads på 728x90 til salg. Målgruppen for siden ligger fra omkring 10 til 25 år.

Vi har fra 2200 til 2900 unikke besøgende om dagen, tallet stiger langsomt dag efter dag. Medhensyn til sidevisninger ligger den på omkring 35.000 om dagen.

Som sagt er det en topbanner i størrelsen 728x90 vi har til salg. Medhensyn til pris ville jeg foretrække et fast månedligt beløb. Hvis dette skulle vække interesse kan du skrive en e-mail til "hent-det @ hotmail.com"

MVH. Hent-det.dk
Sebastian Pedersen.
Avatar billede dinguking Nybegynder
21. november 2005 - 20:09 #1
Lukker