Avatar billede jmc Nybegynder
07. november 2005 - 19:51 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

hvilken billig mobil har dette?

jeg er på udkik efter en mobil som har følgende til en ikke alt for stor pose penge.

ikke alt for stor
bluetooth
kalender
kontakt/adressebog
god sync med mac såvel som PC

ideer?
Avatar billede udvikler Nybegynder
07. november 2005 - 19:55 #1
Nokia 6021

Har ikke så meget tid lige nu så lægger bare et svar, afvis hvis du ikke kunne bruge det :)
Avatar billede jvnega Nybegynder
07. november 2005 - 22:14 #2
Der er helt utroligt mange telefoner der lever op til dine krav.

Men hvis vi er nede i den helt billige ende kan jeg da anbefale Sony-Ericsson T610 eller T630.
Avatar billede ulriknygaard Nybegynder
08. november 2005 - 11:38 #3
jeg har selv en Sony Ericsson K700I, med alt inden bords, kan kun anbefale
denne, den har rimelig hurtig bluetooth, mp3, dog ikke hukommelse, så skal du op i 750 fra sony, K700I koster 1,- med en abonement på 199 om måneden i 6 måneder

http://vejleerhverv.tkmobil.dk/Butik/Produkter/Vare.asp?VareID=3672&E=0

eller du kan tage en Nokia 6230I til 1,-

http://vejleerhverv.tkmobil.dk/Butik/Produkter/Vare.asp?VareID=3734&E=0

Den har osse hukommelse i til Mp3, men dog ikke så holdbar som Sony

håber det gav dig lidt hjælp
Avatar billede ulriknygaard Nybegynder
08. november 2005 - 11:42 #4
Glemte lige at sige at Nokia 6230 I osse har 1,3 MP kamera, osse en lille god ting
Sony har osse et rimeligt kamera, dog ikke helt på højde med 'Nokia, tilgengæld bedre farver, der er Nokia ikke noget at prale af.
Avatar billede ulriknygaard Nybegynder
19. november 2005 - 23:20 #5
Halløjsa !!!!!!!

lidt længe om at give svar, hvordan går det med dine indkøb
Avatar billede jmc Nybegynder
20. november 2005 - 19:56 #6
ved det ikke endnu, mange telefiner har for meget indbygget, der skal ikke være camera. Men tak.