Avatar billede sushiespice Nybegynder
06. november 2005 - 23:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Konstante opdateringer fra Windows Update?

Hey,

jeg får opdateringer fra Windows Update stort set hver dag, og min kæreste får næsten ingen - heller ikke selvom han går ind på Windows Update. Vi har begge slået automatiske opdateringer til. Der må der være noget galt hos mig eller hvad?

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe.

SushieSpice
Avatar billede trekkies Juniormester
06. november 2005 - 23:48 #1
Det lyder som om at dine opdateringer ikke bliver installeret på din computer.

Får du en fejl meddelse når at du installere eller går det bare fint?
Avatar billede sushiespice Nybegynder
07. november 2005 - 00:44 #2
Jeg installerer dem altid når jeg lukker computeren, men nu prøvede jeg lige og kigge og installere - det var en update til Office 2003 som mislykkedes faktisk, men måske fordi jeg var et fjols og have Word åbent og så lukkede det ned mens opdateringen kørte. Min kæreste har ikke Office 2003, så der kan måske være mange grunde til det... ?
Avatar billede gratis Nybegynder
07. november 2005 - 06:39 #3
et forslag:
gå ind på windowsupdate.com og kør en opdatering derfra, så ka du se/få at hvide hvilke opdateringer du har/mangler.
Avatar billede trekkies Juniormester
07. november 2005 - 10:33 #4
Prøv følgende:
Gå ind via Windows update:
http://windowsupdate.microsoft.com/
Vælge kun 1 opdaterings fil, skriv nummeret ned på den(Nomalt KB??????)
Installer den.
Genstart computeren.
Gå ind på windows update igen, se om den samme fil er der igen.

Hvis den er, så er det sikkert fordi at der er noget som blokere for opdateringerne.
Avatar billede trekkies Juniormester
20. november 2005 - 00:19 #5
Hvordan går det nu?
Avatar billede sushiespice Nybegynder
13. januar 2007 - 16:20 #6
trekkie: Jeg skal nok give dig dine point, hvis du skriver hvadsomhelst som et svar :-)
Avatar billede sushiespice Nybegynder
25. april 2007 - 02:05 #7
Så tager jeg dem selv.